måste bara panik kolla, e ni fortfarande nöjda med era Makita lxt 600 kit, inga nackdelar,
i övrigt, vad anser ni om 18 volts maskiner iöverhuvudtaget, ni som provar vinkelslipar o cirkelsågar o tigersågarna??

Har inte 600 utan 400 kitet men är ju sak samma fast inte med lika många maskiner. Är mycket nöjd med dem.

Men visst tigersågen är inget man ska såga isär en oljetank med(trust me) men maskinerna är överlag mycket bra.

Jeg bruker LXT600 kittet. Er meget fornøyd. Har brukt alt i settet og det har ikke sviktet meg enda.
Slagskrue maskinen er verdt sin vekt i gull, jeg har skrudd inn 1000vis av skruer med denne og blir enda overasket over kraften i denne.
Sirkelsagen har jeg brukt og mye, og denne er også meget bra. Lett, velbalansert og sager 2" tykkelse som smør.
Vinkelsliperen sluker strøm, men det hjalp mye når jeg bare bruker 1,2mm tykke blader på den. Til småjobber fungerer den meget bra.

Skal du ha ett kit er dette virkelig noe å vurdere. Jeg kjøpte fra USA og settet kom på 6000NOK med frakt og moms. Måtte kjøpe omformer fra 220 til 110V til ca 500kr utenom. Alt. kjøpe en 220V lader (1000-1500kr).

K

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.