Hej!

Vi letar efter hus och har snöat in på Stora Lusthuset Uttringe från Karlssons Hus.
Jag har hört och förstått att dom är väldigt dyra.

Någon som har byggt eller ska bygga Uttringe som kan dela med sig av erfarenheten.

Mvh
 
Du får nog räkna med ett frånpris på ca 5 millar för det huset.
Då ingår förståss inte mark, ansl avg, garage osv.

Fina hus men inte direkt i lågprissegmentet.

//JaGus
 
Jag har själv varit i kontakt med Karlsonhus eftersom vi också är väldigt intresserade av detta fantastiska hus! Det gick snabbt att få svar och dom var väldigt trevliga och noggrant formulerade. Då sade dom att Stora lusthuset Uttringe ligger på mellan 3,5 - 4,0 milj, beroende på utförande. Det är ju förstås exkl. tomt och andra avgifter. Inte billigt, men ack så vackert och härlig syn för ögat samt bra kvalité vad jag förstått!
 
Mycket fint hus om man har råd.
Av erfarenhet: bättre bygga ett dyrt hus i storstadsområden där man får tillbaka pengarna. Priserna i vissa delar av Stockholm är så höga att man ändå får tillbaka det man satsat för ett Karlsonhus. Läget, läget...
Jag har sett villor i ganska enkelt utförande, med torpargrund, gå för 7 milj i Täby-Danderyd...
 
danibonfi skrev:
Jag har själv varit i kontakt med Karlsonhus eftersom vi också är väldigt intresserade av detta fantastiska hus! Det gick snabbt att få svar och dom var väldigt trevliga och noggrant formulerade. Då sade dom att Stora lusthuset Uttringe ligger på mellan 3,5 - 4,0 milj, beroende på utförande. Det är ju förstås exkl. tomt och andra avgifter. Inte billigt, men ack så vackert och härlig syn för ögat samt bra kvalité vad jag förstått!
Drar upp en gammal tråd igen=) Fick du någon spec på färdiglevererat hus? vad som ingår osv?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.