Halloj, blir tokig på dessa prisskillnader!
Tyvärrs så skeppar inte Toolbarn.com utrikes, någon som vet liknande firma som skeppar från USA till Svedala?
På jakt efter spikpistol enl. bild. men den går inte att lösa för rimlig peng i Sverige!
Tyvärrs så skeppar inte Toolbarn.com utrikes, någon som vet liknande firma som skeppar från USA till Svedala?
På jakt efter spikpistol enl. bild. men den går inte att lösa för rimlig peng i Sverige!
Jag beställde pistolen från Discount woodworking, power tools, and trade tools at Tools Plus , beställde på Måndag och grejerna kom på fredag!
(Behövde inte betala tull och moms heller).
(Behövde inte betala tull och moms heller).
DeWalt D51844 (Reconditioned) Framing Nailer at Tools Plus
$119.00
Note: This item is reconditioned by the manufacturer, tested to meet their quality standards, and comes with a full warranty (minus the free exchange/satisfaction feature). They are individually inspected by us, and should look "like new" or "barely used".
$119.00
Note: This item is reconditioned by the manufacturer, tested to meet their quality standards, and comes with a full warranty (minus the free exchange/satisfaction feature). They are individually inspected by us, and should look "like new" or "barely used".
Att produkten är "reconditioned" är bara positivt om man skall exportera maskinen till Sverige. Då vet man att maskinen är genomgången av tillverkarens tekniker. Att det blir bättre pris är bara bonus. Detta är även den vanliga uppfattningen på amerikanska fora som detta.
Jag har köpt en "reconditioned" spikpistol och det gick inte på något sätt i världen att se annat än att den var helt ny.
Kortbetalning kan kännas lite läskigt, men det har fungerat bra för mig i alla fall. Det har bara dragits exakt det som skull dras.
Transporttiden från USA är nästan löjligt kort. Det går fortare hit från USA än postorder inom Sverige.
Kortbetalning kan kännas lite läskigt, men det har fungerat bra för mig i alla fall. Det har bara dragits exakt det som skull dras.
Transporttiden från USA är nästan löjligt kort. Det går fortare hit från USA än postorder inom Sverige.
Medlem
· Norrbotten
· 3 390 inlägg
Hur är det med gängor och kopplingar från USA? Stämmer allt eller måste man konvertera något själv?
Hej!woodrat skrev:
Kollade också på denna sida(Tools Plus) och fick fram att frakten skulle hamna på 165 dollar :eek: .
woodrat, fick du fram någon info ang fraktpriset? Är det någon annan som vet hur man ska göra för att få ett lägre fraktpris?
/Macx