Håller på med att göra iordning mina väggar, ett litet projekt med att sätta upp målade mdf paneler på en liten vägg yta.
8mm tjocka mdf paneler tillsågade
Panelerna fasade och grundmålade/slipade
(om jag har lagt upp detta i fel forum, så får någon gärna flytta den)
8mm tjocka mdf paneler tillsågade
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Panelerna fasade och grundmålade/slipade
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
(om jag har lagt upp detta i fel forum, så får någon gärna flytta den)
Produkter som diskuteras: "dyckert"
Dyckert
Dyckertspikar är särskilt utformade med ett koniskt format spikhuvud, vilket gör att de kan sjunka in i materialet efter infästning. Denna funktion gör att spikhuvudet blir nästan osynligt efter infästning, vilket gör dyckertspikar till ett
Läs mer
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 426 inlägg
Blir panelarna olika färg? Är tanken att det ska vara snyggt och lite annorlunda eller har du någon annan tanke med skivorna?
Lösvirkesbyggare
· Gävleborgs
· 2 426 inlägg
Låter spännande, det kan nog bli effektfullt!
Kul idé, men varför dessa kvadrater? Är det bara design, jämfört med att sätta upp stora skivor? Det känns som rätt mycket pill med massor av små istället för färre stora.
Däremot - snyggt blir det säkerligen, jag tycker det är jättefint på bilden redan innan de är målade.
Jag längtar efter fler bilder!
Däremot - snyggt blir det säkerligen, jag tycker det är jättefint på bilden redan innan de är målade.
Jag längtar efter fler bilder!
Jag gillar att du är lite galen med färger, men just schackrutigt är inte min grej. Då hade jag hellre sett nedre halvan röd och övre blå/svart/vad den nu är (eller tvärt om). Eller en tjock röd rand på typ mitten och det mörka uppe och nere.
Oavsett, väldigt kul med färg och du inspirerar mig till att vara mer vild i mitt garage, som annat ser ut att bli "standardvitt" överallt.
Hur tänker du på resten av väggarna, blir det fler rutor?
Oavsett, väldigt kul med färg och du inspirerar mig till att vara mer vild i mitt garage, som annat ser ut att bli "standardvitt" överallt.
Hur tänker du på resten av väggarna, blir det fler rutor?