4 346 läst · 3 svar
4k läst
3 svar
Makita LS1013
Hej!
Jag har letat efter information överallt för att inhandla en kap/ger-såg. Jag hade tänkt mig en DW707, men läste att Makita LS1013 var en värsting. Priset är dock därefter också tyvärr. Men jag hittade en Reconditioned hos toolking.com för $390 + $150 frakt = 4.200 SEK vilket kändes som ett bra pris. Vad behövs för transformator för att omvandla 110V så att den fungerar här? Vad kan en sådan kosta?
Tack på förhand
/Anders
Jag har letat efter information överallt för att inhandla en kap/ger-såg. Jag hade tänkt mig en DW707, men läste att Makita LS1013 var en värsting. Priset är dock därefter också tyvärr. Men jag hittade en Reconditioned hos toolking.com för $390 + $150 frakt = 4.200 SEK vilket kändes som ett bra pris. Vad behövs för transformator för att omvandla 110V så att den fungerar här? Vad kan en sådan kosta?
Tack på förhand
/Anders
Tack så mycket för hjälpen. Hittade en 2000W transformator som borde klara detta. $40 gick den på, men som vanligt är frakten dyr. Summan av allt kommer ändå bara landa på lite över 5.000 kr. Helt ok pris faktiskt även om det är lite bökigare än att gå in och köpa en på närmaste byggvaruhus.
Du kommer inte bli besviken på Makitan. LS1013 helt enkelt underbar.