se där kanske bra att vänta en stund till innan skaffar batterimultmaskin :D
 
Men vad är egentligen fördelen med starlock? Snabbare bladbyten? Om jag fick välja nu hade nog billigare blad trumfat snabba bladbyten, men så jag bara en hemmapulare, kan förstå proffsen.
 
är väl tanken att vara "unversial" alla har sitt fästmönster men starlock passar på allt...typ
 
Ja förlåt, jag blandade ihop det och tänkte på quicklock som fein har, är det ytterligare en variant? eller funkar starlock på quicklock?
 
  • Gilla
KeyserS
  • Laddar…
Impulsköp då jag fick den till ett bra pris (hopps jag). Dryga tusenlappen på Bauhaus efter prisgaranti. Dags att byta ut min gamla Cotech som vibrerar så att handen är förlamad en halvtimme efter användning...

Makita oscillerande multiverktyg som nyligen köpts på Bauhaus.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
Sthlm1891
  • Laddar…
Vad visade du upp för att få det priset?
 
Rameaunster Rameaunster skrev:
Ja förlåt, jag blandade ihop det och tänkte på quicklock som fein har, är det ytterligare en variant? eller funkar starlock på quicklock?
nja quicklock tror jag det är det som dewalt har och startlock är fein´s finns 3olika varianter om jag minns fel
 
Rameaunster Rameaunster skrev:
Vad visade du upp för att få det priset?
Jag skickade ett mail, efter beställning, och länkade till Toolab, Netonnet och Verktygsvaruhuset. Inser nu att dessa ligger runt 1500:- och med 12% rabatt borde det bli runt 1300:-... Vet inte om det var nån kampanj på ovanstående butiker den dagen Bauhaus kollade priser för jag fick slutpriset 1041.92:-
 
Ni kan tacka mig för att det kom en 172a. :p Fick precis hem 171an, får försöka slita ut den fort! :strong:
 
  • Gilla
Chentin
  • Laddar…
P
Johannes Carlsson Johannes Carlsson skrev:
Tycker det ser ut som starlock iallafall på bilden. När det blir vanligare kanske priset på skivorna går ner också?
Det får vi hoppas, otroligt va dyra dom kan vara!
 
P
  • Makita LS002 XGT kap- och gersåg i olivgrön och silver.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Makita 18v DWR180 spärrskaft verktyg på vit bakgrund.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Makita verktyg i olivgrön färg inklusive en slagdrivare, dammsugare, arbetsradio, fläkt och USB-laddare från XGT serien.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Makita 18v DWR180 spärrskaft med borrspets monterad, mot vit bakgrund.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Makita kapgersåg och spärrskaft med AWS och Bluetooth-funktioner.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Makita LS002 XGT kap- och geringssåg och 18v DWR180 spärrskaft på en reklambild.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Makita MUX01G trådlös kombinationstrimmer visas i olika användningsscenarier, inklusive gräsklippning och borstning.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Sthlm1891
  • Laddar…
Spärrskaftet ser väldigt klumpigt ut med 3ah+ batteri. 2ah lär det bli om det ska vara någorlunda smidigt.


P pleqtiz skrev:
Hitta just dessa godingar! LS002 XGT kapgersåg och 18v DWR180 spärrskaft!
[länk]
[länk]

Och Makita Danmark har just listat den nya tripod arbetslampan så den finns nog snart här i sverige.
[länk]
Och XGT i olivgrön.. Ny radio och dammsugare verkar komma med! Just på XGT verkar dom spruta ut verktyg från nu

Nu vill vi se nya batterier till 18v!
Ja, 4ah batteri i samma formfaktor som dagens 2ah hade varit väldigt trevligt.
 
  • Gilla
pleqtiz
  • Laddar…
P
En bättre bild på nya multimaskinen, denna kommer man att köpa :love::giggle:
 
  • Makita 18V sladdlös multimaskin som används för att såga i trämaterial, visas på skärmen med information.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
  • Gilla
Trafikverket1 och 3 till
  • Laddar…
P pleqtiz skrev:
En bättre bild på nya multimaskinen, denna kommer man att köpa :love::giggle:
Försökt googla mig till mer info om den men lyckas inte hitta något. Vart hittade du bilden?
 
P
T Mtongo skrev:
Försökt googla mig till mer info om den men lyckas inte hitta något. Vart hittade du bilden?
Den bilden hitta jag på instagram men den ska komma från Makitas asienkatalog 2021.
Finns inte så mycke mer info än vad det står där men det är nog bara en tidsfråga innan det kommer en pdf.
Den använder starlock max som fäste
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.