Jag har just köpt ett makitapaket och har en 6317 skruvdragare över. Jag undrar om ni har någon ide om hur mycket man kan få för en sån?
Den är helt ny och oanvänd (det var det enda jag inte kunne använda i det paket.)

Mvh

Kent

Om du inte tänker sälja några batterier till den blir det nog inte mycket. Ofta blir det så när man köper paket.

Skruvdragare kan man inte få för många av. Det är alltid smidigt att kunna ha borr i en maskin och skruv i en annan när man t.ex lägger massivt ekgolv och måste förborra för varenda skruv. Det finns många sådana tillfällen.

Själv är jag "weekend warrior" och har 4 makita skruvdragare, en minidragare från Bosch och en gammal AEG i sommarhuset.

Den jag använder mest är min Makita 6935. Fantastisk maskin

Jag som ger dårlig info.... Den är komplett dvs 2x 2,6amp batt, laddare och systainer mvh kent

Hej

Vet att det var länge sedan nu. har du kvar den och vill du sälja?
jag skulle kunna tänka mig att köpa den. kan även köpa den utan batteri och laddare.
kanske 1500:- .
1000:- utan tbh.

Fein skrev:
Hej

Vet att det var länge sedan nu. har du kvar den och vill du sälja?
jag skulle kunna tänka mig att köpa den. kan även köpa den utan batteri och laddare.
kanske 1500:- .
1000:- utan tbh.

Hej. Ja det var lite sent... Jag sålte den för 1700 eller 1800 kommer inte ihåg.

mvh

Kent

Det var värt ett försök i alla fall

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.