Vill minnas att det har varit liknande problematik förut, och att dessa uppdateras manuellt..
@Per Eskilsson vet
 

Bästa svaret

Felet var mänskligt i allra högsta grad. Sista siffran i slutet av länken föll sannolikt bort vid inklistrandet och länken länkade då till en gammal forumtråd från 2005. Felet åtgärdades tidigare idag. Tack för felrapporten.
 
  • Gilla
Bästerortarn
  • Laddar…
E
B Bästerortarn skrev:
JUST NU på förstasidan:

[bild]

leder till [länk] som är en tråd som inte haft någon aktivitet sedan 2005. Är det någon server som fått tomtar på loftet?
Var det verkligen nöd vändigt att skrika om detta med VERSALER och ut rops tecken?

Jag trodde sidan blivit hackad.
 
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Felet var mänskligt i allra högsta grad. Sista siffran i slutet av länken föll sannolikt bort vid inklistrandet och länken länkade då till en gammal forumtråd från 2005. Felet åtgärdades tidigare idag. Tack för felrapporten.
Haha, ok. Lite kul fel faktiskt. Testade faktiskt med annan webbläsare, tömde cachen etc. innan jag postade här.

E El-Löken66 skrev:
Var det verkligen nöd vändigt att skrika om detta med VERSALER och ut rops tecken?

Jag trodde sidan blivit hackad.
Nödvändigt, nääää men jag ville återge felet så exakt som möjligt. Vis av erfarenhet av yrkesmässig support och felsökning så brukar jag alltid göra så. Det kanske var den hemska chocken du drabbades av som gör att du hallucinerar för några utropstecken kan jag ej se att jag använt 😉

Om den blivit hackad så hade det märks på flera sätt, jag lovar :)
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.