3 774 läst · 5 svar
4k läst
5 svar
Lyfco e 1750 robotgräsklippare
Hej
Min klippare har tappat kontakten med laddstationen. Signallampan på klipparen bara blinkar. Har försökt para ihop dom men inget händer. Någon som sitter på något "knep" hur man ska göra. Allt annat verkar funka som det ska med laddstation och klipparen/ Daniel
Min klippare har tappat kontakten med laddstationen. Signallampan på klipparen bara blinkar. Har försökt para ihop dom men inget händer. Någon som sitter på något "knep" hur man ska göra. Allt annat verkar funka som det ska med laddstation och klipparen/ Daniel
Hej, har du synkroniserat robotens adress med laddstationen? Se på sidan 10 Outl1 Installationskatalog.1 19Daniel75 skrev:
Jag har tyvärr inget svar. Bara ett liknande problem: Roboten var utlånad till sonen som har samma system (hans robot är ur funktion - tillfälligt). Detta har fungerat flera gånger tidigare och vi har kunnat synka min robot mellan våra respektive laddstationer - ända tills nu! Dels kunde han inte få igång min robot med sin laddstation och när min robot kom tillbaka till mig så fungerar den inte här heller. Går inte att synka om. Försökt trycka på A och hemknappen men inget händer. Endast A-lampan lyser. Dock går det att ladda roboten.B BCAB skrev: