Hej.
Jag har en Luna z50, även kallad "zinken compact 21" har jag fått fram.
Jag saknar själva längdanhållet till den, är det någon som vet om det går att få tag på eller möjligen har ett i gömmorna nånstans?
//Niklas
Jag har en Luna z50, även kallad "zinken compact 21" har jag fått fram.
Jag saknar själva längdanhållet till den, är det någon som vet om det går att få tag på eller möjligen har ett i gömmorna nånstans?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
//Niklas
Jag beställde precis ett anhåll till min Luna w49, dock väldigt dyrt med anhåll!! Jag köpte det från Ejca som också tillverkat många av samma maskiner som Luna, vet inte riktigt hur samarbetet(?) sett ut mellan dem.
Frågade om anhåll till min Luna hyvel men det hade dem inte. JäVligt konstigt att så många Luna maskiner saknar anhåll.
Prova med Ejca.
Frågade om anhåll till min Luna hyvel men det hade dem inte. JäVligt konstigt att så många Luna maskiner saknar anhåll.
Prova med Ejca.
Hej! Jag har hittat remmarna från italien här: https://www.bricosergio.it/ricambi/263-kit-cinghie-zinken-compact-21.html
Har beställt (måste typ göras på italienska) men ännu inte fått grejerna, men jag hoppas på det bästa. =)
Allt gott,
Andreas
Har beställt (måste typ göras på italienska) men ännu inte fått grejerna, men jag hoppas på det bästa. =)
Allt gott,
Andreas
Hej.B ByggareBergius skrev:
Du skrev att du har en naturlig till en Luna Z50.
Har möjlighet att scanna av den?
Hälsningar
Conny Rydin
conny.c.g.rydin@gmail.com
Hej.C Conny Carl skrev:
Du skrev att du har en manual till en Luna Z50.
Har möjlighet att scanna av den?
Hälsningar
Conny Rydin
conny.c.g.rydin@gmail.com