Hej.

Jag har en Luna z50, även kallad "zinken compact 21" har jag fått fram.

Jag saknar själva längdanhållet till den, är det någon som vet om det går att få tag på eller möjligen har ett i gömmorna nånstans?

Luna z50 kallad "zinken compact 21" kombimaskin på verkstadsgolv utan längdanhåll.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

//Niklas

Om inte annat så ser det ut att gå att nytillverka om man är litet händig med metall,

Jag beställde precis ett anhåll till min Luna w49, dock väldigt dyrt med anhåll!! Jag köpte det från Ejca som också tillverkat många av samma maskiner som Luna, vet inte riktigt hur samarbetet(?) sett ut mellan dem.
Frågade om anhåll till min Luna hyvel men det hade dem inte. JäVligt konstigt att så många Luna maskiner saknar anhåll.

Prova med Ejca.

Det är tyvärr vanligt att någon städar och kastar bort alla lösa maskindelar...... och om anhållet råkar vara losstaget då just blir det till skrot.

B ByggareBergius skrev:
Hej! Jag har hittat remmarna från italien här: [länk]

Har beställt (måste typ göras på italienska) men ännu inte fått grejerna, men jag hoppas på det bästa. =)

Allt gott,
Andreas
Hei!
Har du fått beltene fra Italia og hvordan var de... Passet de til LUNA Z50 ?

H Holling1 skrev:
Hei!
Har du fått beltene fra Italia og hvordan var de... Passet de til LUNA Z50 ?
Hei! Ja, de har kommit. Jag har inte packat upp dem ännu, men de ser ut att stämma. Det gick smidigt och bra.

B ByggareBergius skrev:
Hei! Ja, de har kommit. Jag har inte packat upp dem ännu, men de ser ut att stämma. Det gick smidigt och bra.
OK, takk for svar.. Da har jeg en mulighet for og skaffe disse beltene der om jeg ikke finner de andre plasser..
Mvh Holling1

• Gilla
ByggareBergius
  • Laddar…
Campar Campar skrev:
Hej.

Jag har en Luna z50, även kallad "zinken compact 21" har jag fått fram.

Jag saknar själva längdanhållet till den, är det någon som vet om det går att få tag på eller möjligen har ett i gömmorna nånstans?

[bild]

//Niklas
Hej! Har du en manual till maskinen?

A anton00000 skrev:
Hej! Har du en manual till maskinen?
Japp!

B ByggareBergius skrev:
Japp!
Hej.
Du skrev att du har en naturlig till en Luna Z50.
Har möjlighet att scanna av den?
Hälsningar
Conny Rydin
conny.c.g.rydin@gmail.com

C Conny Carl skrev:
Hej.
Du skrev att du har en naturlig till en Luna Z50.
Hälsningar
Conny Rydin
Hej.
Du skrev att du har en manual till en Luna Z50.
Hälsningar
Conny Rydin

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.