hej!
Undrar om någon vet hur den lilla plåten som mikrons luckan villa på och sitter fast i och är ansluten till mikron. Denna plåt har av någon orsak lossnat och kan utan problem dras ut. Detta ger ju att luckans funktion blir vingligt och det finns ju uppenbart risk att luckan kan ramla ner. Har försökt hitta en ritning eller bild över hur det ser ut inne och hur borde denna lilla plåt vara infäst i mikron utan resultat.
. BF525LMS0/06
Undrar om någon vet hur den lilla plåten som mikrons luckan villa på och sitter fast i och är ansluten till mikron. Denna plåt har av någon orsak lossnat och kan utan problem dras ut. Detta ger ju att luckans funktion blir vingligt och det finns ju uppenbart risk att luckan kan ramla ner. Har försökt hitta en ritning eller bild över hur det ser ut inne och hur borde denna lilla plåt vara infäst i mikron utan resultat.
. BF525LMS0/06
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
eeeh plåt? var?J jostar skrev:hej!
. BF525LMS0/06[bild]
Liknande trådar
-
Vad heter luckan/dörren till källare?
Fönster & Dörrar -
Hur åtgärda mikrobakteriell tillväxt kallvind?
Tak & Vind -
Första husköp - MIKROBIELL TILLVÄXT (MÖGEL) PÅ VIND - Hur ska jag göra?
Tak & Vind -
ASKO diskmaskin öppnar inte luckan till diskmedlet - Varför ?
Vitvaror -
Jag har en rostig lucka till min whirlpool toppmatade tvättmaskin. Vet någon hur man lossar sprintarna när man skall byta luckan?
Tvättstuga