Någon som har någon erfarenhet av lövsta trähus? Bilder? :-/

ja vi har bilder från ett hus "Dalarö"

det är inte så att man kan få ta del av bilderna?? Har ni själva byggt ett sådant hus eller??

Vi ska börja bygga våren 2007 ett (dalarö) , har varit inne i flera hus från lövsta och det käns att det är ordentliga hus tex 17 mm råspont i alla innerväggar. .. hur ska jag skicka bilderna dom ligger på 65mb.

ja vi har hört också att det är rejäla hus....du kan inte försöka skicka dom till min mejl??

det är svårt att skicka så stora mailen avslår ????? du har fått en del men jag har många fler? :-/

okej...det var ju synd det, tack för de bilder som du skickade..jättefina ;)

Hej vi har också hört om lövsta trähus och skulle jättegärna ta del av bilderna?
Jag kan ge dig en ftp adress som du kan skicka upp bilerna på. Hur ligger lövsta till i pris?

LK

Jag har pratat med försäljaren på lövsta och han sa att ni ska ta kontakt med honom ang bilder (Evan Hyltbring Tel-0390-31055) kolla även på http://www.lovsta-trahus.se/

Vi valde mellan a-hus och lövsta, det blev lövsta dels för att när man gör avdrag från a-hus så drar dom inte av 100% av priset vilket inte är så bra för oss (Det sa försäljaren öppet till oss när vi fråga om just det).
Jag jobbar som golvläggare och kommer köpa mycket matrial från firman och då vill jag inte betala lite x-tra till a-hus fast jag fixar metrial på egen hand.

Från lövsta så drar dom av 100%, det kan man enkelt kolla upp från första Kalkylen den var uppdelad på vad saker och ting kostade.

Dom har 17mm råspont i alla innerväggar vilket jag tycker är bra.

pris ?? jag tyckte inte det var någon större skilnad på pris, som sakt så ska vi göra mycket jobb själva Dvs mycket avdrag från a-hus och från lövsta.

så om ni ska välja mellan 2 eller fler så ta in mycket oferter så ni kan jämmföra helheten (färdigt hus)

vet ej vad jag ska skriva mer men fråga på bara ;D

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.