Hej,
Jag hittade den utmärkta tråden här om att ersätta två kondensatorer med nya och oftast så fungerar displayen efter bytet , glad och förväntansfull satte jag mig och tog loss dom gamla , och givetvis lossnade kontaktbanan på ett ställe , finns det något att göra ? Displayen ser tyvärr likadan ut nu
Mvh Daniel
Jag hittade den utmärkta tråden här om att ersätta två kondensatorer med nya och oftast så fungerar displayen efter bytet , glad och förväntansfull satte jag mig och tog loss dom gamla , och givetvis lossnade kontaktbanan på ett ställe , finns det något att göra ? Displayen ser tyvärr likadan ut nu
Mvh Daniel
Det går ofta att laga med en bit kopplingstråd. Har du ett foto?P Pehrnow skrev:Hej,
Mvh Daniel
/Höghus
Produkter som diskuteras: "multimeter"
Multimetrar
Multimetrar är mångsidiga instrument som används inom elektronik och elteknik för att mäta olika parametrar som ström, spänning och resistans. De kan vara digitala eller analoga och är ett oumbärligt verktyg för alla som regelbundet
Läs mer
Produkter som diskuteras i tråden