Jag är på jakt efter ett badkar som är max 113 cm långt och max 85 brett. Jag vill ha ett utan upphöjd sittyta, det vill säga jag vill att badkaret ska ha jämn botten och jag vill också att det ha ben. HIttar inget!
Någon som har tips?

Skrev förslag med sittyta...såg sen att du inte vill ha det. Förlåt.

Vad är budgeten? Finns ju vackra i Koppar med snirkliga ben för 25000 och uppåt om man vill ha.
Sitter själv och funderar att beställa ett mini-badkar från utlandet då det finns större utbud där.

Nä håller med att det är svårt. Har själv sökt genom internet och kollat Blocket och liknande i 6 månader och verkar vara samma fåtal modeller som man ser om och om igen.
Hoppas någon har nån idé. Letar jag också efter nåt liknande. :giggle:

C CarinaBerg skrev:
Nä håller med att det är svårt. Har själv sökt genom internet och kollat Blocket och liknande i 6 månader och verkar vara samma fåtal modeller som man ser om och om igen.
Hoppas någon har nån idé. Letar jag också efter nåt liknande. :giggle:
Ok! Letar du också utan sittdelen? I sådant fall låter det ju hoppfullt att du i alla fall har sett ett fåtal modeller

För fjorton år sen var jag också på jakt efter ett litet badkar. Hittade då https://finabadkar.com/
Minns jag rätt så beställdes badkaren från Kina. Gjorda i gjutjärn så de blir skönt varma men samtidigt är de rejält tunga. Kanske går de att få i dina mått.

Mazen Mazen skrev:
Testade att söka på badkar 110 cm och hittade dessa.. (120 cm verkar finnas fler alt.)

[länk]

[länk]
Tack! Skulle helst vilja ha mer ben, det gör det extra svårt

B Blåsalvia skrev:
För fjorton år sen var jag också på jakt efter ett litet badkar. Hittade då [länk]
Minns jag rätt så beställdes badkaren från Kina. Gjorda i gjutjärn så de blir skönt varma men samtidigt är de rejält tunga. Kanske går de att få i dina mått.
Fina! 118 verkar dock vara minsta

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.