1 127 läst · 12 svar
1k läst
12 svar
Linjera kakel med köksstommar?
Behöver man tänka på att kaklet livar med köksstommarna?
Blir ju i så fall problem när man har olika storlek på skåpen.
15x15 plattor går t.ex att centrera över en 60-stomme men inte över en 80 bred. Så i mitt kök blir det genast förskjutning hur man än gör.
Detta är förmodligen mest märkbart om man sätter plattorna i korsförband, eller är det inte att bry sig om över huvud taget?
15x15 plattor går t.ex att centrera över en 60-stomme men inte över en 80 bred. Så i mitt kök blir det genast förskjutning hur man än gör.
Detta är förmodligen mest märkbart om man sätter plattorna i korsförband, eller är det inte att bry sig om över huvud taget?
Det låter väldigt konstigt. Man börjar ju med kaklet i ett hörn och sedan blir det som det blir skulle jag säga. Jag har inte ens alla överskåp lika breda.
Titta runt på lite olika kök, linjerar nån som du tänkt? Och stör du dig på att det inte linjerar?
Titta runt på lite olika kök, linjerar nån som du tänkt? Och stör du dig på att det inte linjerar?
det kan vara så att jag har hakat upp mig på det bara.B BSOD skrev:
Kan vara bland det dummaste och konstigaste jag någonsin har hört talas om Har du problem med OCD-syndrom?M mugatu skrev:Behöver man tänka på att kaklet livar med köksstommarna?