B brett bourne #1 Medlem · 1 inlägg 2 maj 2019 21:57 brett bourne Medlem 1 inlägg 2 maj 2019 21:57 #1 Hej! Jag har precis fått ett lini kombimaskin bandsåg och svarv som arv av en jättebra kompis. Jag förstår inte hur jag ska använda den som svarv. Slipdiscen kommer inte av (som jag vet). Ingen chuck finns. Hjälp! Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej! Jag har precis fått ett lini kombimaskin bandsåg och svarv som arv av en jättebra kompis. Jag förstår inte hur jag ska använda den som svarv. Slipdiscen kommer inte av (som jag vet). Ingen chuck finns. Hjälp!
S saiter #2 Medlem · Södermanland · 1 648 inlägg 4 maj 2019 20:01 saiter Medlem Södermanland 1 648 inlägg 4 maj 2019 20:01 #2 Det är inte några spår eller hål under slippappret?? Isf kan du kanske kan spänna fast svarvämnet där? (Ser inte på bilden) //AA
Det är inte några spår eller hål under slippappret?? Isf kan du kanske kan spänna fast svarvämnet där? (Ser inte på bilden) //AA