181 läst · 2 svar
181 läst
2 svar
Letar efter ett byggföretag för flera renoveringar i Vaxholm, Östermal
Hej alla!
**************** redigerat av moderator ****************
En kompis rekommenderade Wolfbuilder, de ska tydligen kunna vara en pålitlig byggfirma. Jag har besökt deras tjänstesida här:******* och deras företagsinformation på ************. Jag är intresserad av att höra om någon här har erfarenhet av att arbeta med dem? Hur har det gått med deras arbete när det gäller kvalitet, professionalism och tidsplanering?
********************** redigerat av moderator **************
Meddelandet här ovan i denna tråd är skrivet av en företrädare för byggfirman som nämnts. Han har sedan dessutom svarat sig själv via en ny påhittad användare som höjer företaget till skyarna (nu helt borttaget).
Uppenbarligen en firma man bör hålla sig ifrån. Kan de inte hitta kunder via normala nöjda kunder, så har de uppenbarligen inga nöjda kunder. Kan de manipulera så här på forumet, så lär de bete sig likadant mot kunder.
/moderator
**************** redigerat av moderator ****************
En kompis rekommenderade Wolfbuilder, de ska tydligen kunna vara en pålitlig byggfirma. Jag har besökt deras tjänstesida här:******* och deras företagsinformation på ************. Jag är intresserad av att höra om någon här har erfarenhet av att arbeta med dem? Hur har det gått med deras arbete när det gäller kvalitet, professionalism och tidsplanering?
********************** redigerat av moderator **************
Meddelandet här ovan i denna tråd är skrivet av en företrädare för byggfirman som nämnts. Han har sedan dessutom svarat sig själv via en ny påhittad användare som höjer företaget till skyarna (nu helt borttaget).
Uppenbarligen en firma man bör hålla sig ifrån. Kan de inte hitta kunder via normala nöjda kunder, så har de uppenbarligen inga nöjda kunder. Kan de manipulera så här på forumet, så lär de bete sig likadant mot kunder.
/moderator
Redigerat av moderator:
Doker Bygg och Badrum i Åkersberga verkar få bra omdömen.A Anton.Sverke skrev:Hej alla!
Jag äger flera bostäder i Vaxholm, Östermalm och Norrtälje och söker nu ett pålitligt byggföretag som kan hantera alla mina renoveringsprojekt. Det är viktigt för mig att ha en kontaktperson som kan koordinera allt och se till att projekten löper smidigt över de olika platserna.
För min sommarstuga i Vaxholm vill jag bygga en tillbyggnad för att skapa mer utrymme för gäster och aktiviteter. Dessutom behöver jag få målat om fasaden på samma sommarhus för att ge det ett fräscht och hållbart utseende. I min bostad på Östermalm planerar jag att installera ett nytt kök och ett badrum för att modernisera och förbättra funktionaliteten. I Norrtälje har jag liknande behov och söker efter en helhetslösning för att renovera både kök och badrum.
En kompis rekommenderade Wolfbuilder, de ska tydligen kunna vara en pålitlig byggfirma. Jag har besökt deras tjänstesida här: Wolfbuilder Tjänster och deras företagsinformation på Alla Bolag - Wolfbuilder AB. Jag är intresserad av att höra om någon här har erfarenhet av att arbeta med dem? Hur har det gått med deras arbete när det gäller kvalitet, professionalism och tidsplanering?
Jag vill verkligen hitta ett företag som kan erbjuda en helhetslösning och göra hela processen enkel för mig, oavsett om det gäller platsbyggda garderober, tillbyggnader och renoveringar. Har ni några tips eller erfarenheter av Wolfbuilder? Finns det något särskilt jag bör tänka på när jag väljer ett byggföretag för dessa projekt?
Alla tips, erfarenheter eller rekommendationer är varmt välkomna! Tack på förhand för all hjälp och inspiration!
//Anton