Hej! Vi är i renoveringstagen och den här gången står köket i skottzonen. Vi ska riva ut befintligt kök, riva upp golv, isolera om och rikta golvet. Tyvärr så har Bjelin mycket längre leveranstid på golvet (fiskbensparkett, klickstavar) vi tänkt lägga än de ursprungligen angivit, och jag tänker därför att vi först sätter köksstommarna och sen när golvet levererats så lägger vi det med stommarna på plats.
Jag vill bara validera att jag inte tänker heltokigt här, ser inte riktigt vad problemet skulle vara med att göra såhär. Ska tilläggas att vi tänkt sätta dubbelt listband vilket gör att stavarna närmast sparksockeln går längs med stommarna (se bilder).
Detta borde väl inte vara några problem? 🤔
Jag vill bara validera att jag inte tänker heltokigt här, ser inte riktigt vad problemet skulle vara med att göra såhär. Ska tilläggas att vi tänkt sätta dubbelt listband vilket gör att stavarna närmast sparksockeln går längs med stommarna (se bilder).
Detta borde väl inte vara några problem? 🤔
Nä själv klart ska de upp lite ☺R roli skrev:
Tänker att diskmaskin ställer vi på någon skiva eller dylikt så den kommer upp i höjd så den går att dra ut också. Kyl blir integrerat så inte ett problem där
Klicka här för att svara