Hej!

Jag tänkte höra om någon har tips på bra laddningsbara stavbatterier (AA och AAA) till vettigt pris? Var köper ni era batterier ifrån?
 
Jag köper alltid mina batterier från Biltema, tror att de har de lägsta priserna. Enligt vad Biltema själva påstår så har de vunnit kvalitetsjämförelser .
 
Sanyo enelope är det många som tror på.
 
Jag vet iaf vilket märke jag INTE ska rekommendera, och det är KONOC. Det blir snabbt sämre (håller styrkan kortare tid) efter några laddningar. Men det är väl ett lågbudgetmärke, så man ska väl inte vänta sig så mycket.
 
Nya generationen Ni-MH är det som gäller, Sanyo eneloop eller GP Recyko, jag har en näve av de senare där hemma. Det är så man glömmer vilken pryl man satt dem i för de håller laddningen så länge (15% urladdning på ett år).

Ska inte heller ha några nackdelar gentemot den äldre generationen (som har minst 10% urladdning i >månaden<)
 
Nya generationen Ni-MH är det som gäller, Sanyo eneloop eller GP Recyko, jag har en näve av de senare där hemma. Det är så man glömmer vilken pryl man satt dem i för de håller laddningen så länge (15% urladdning på ett år).

Ska inte heller ha några nackdelar gentemot den äldre generationen (som har minst 10% urladdning i >månaden<)
vet du var man hittar dessa till bästa pris?
Sent from my Lumia 800 using Foroplex
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.