Liverpool73 #1 Medlem · Västra Götaland · 56 inlägg 16 jul 2013 11:32 Liverpool73 Medlem Västra Götaland 56 inlägg 16 jul 2013 11:32 #1 Hej! Jag har ett L-stöd som är i vägen för muren som skall läggas. Jag är osäker på hur jag skall lösa det på bästa sätt. Har ni några bra idéer? Går det att såga ned L-stödet? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #l-stöd mur såga
Hej! Jag har ett L-stöd som är i vägen för muren som skall läggas. Jag är osäker på hur jag skall lösa det på bästa sätt. Har ni några bra idéer? Går det att såga ned L-stödet? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Stefan N #2 Verktygstokig · Stockholm Täby · 12 808 inlägg 16 jul 2013 12:36 Stefan N Verktygstokig Stockholm Täby 12 808 inlägg 16 jul 2013 12:36 #2 Jag hade nog fortsatt med muren ovanpå och satt fast stenarna med fix. Underdelen kan du såga av "fronten" på stenarna och sätta fast med fix.
Jag hade nog fortsatt med muren ovanpå och satt fast stenarna med fix. Underdelen kan du såga av "fronten" på stenarna och sätta fast med fix.