Jodå, det går utmärkt. Man lämnar ena ingångsterminalen oansluten bara. Men jag avråder starkt ifrån det då det är en udda applikation och det kommer sätta myror i huvudet på nästa person som är där och pillar. Så dyra är inte trappbrytare, köp en ny. Är det måhända Renova där till höger?
Det fungerar utmärkt. Bara att hoppa över en ingång. Om det ställer till huvudbry för någon så ska denne någon inte koppla alls.
Tack för era snabba svar.
Det var ett felköp från min sida, så tänkte om det var möjligt att köra på den tills vidare, vilket då verkar gå.
Det är inte några andra trådar i dosan, så risken för felkoppling borde vara ganska låg.
Ska ordna rätt brytare längre fram, så kan jag använda korskopplaren i ett fall där den hör hemma.
Ja det stämmer @tommib att det är en renova
Det var ett felköp från min sida, så tänkte om det var möjligt att köra på den tills vidare, vilket då verkar gå.
Det är inte några andra trådar i dosan, så risken för felkoppling borde vara ganska låg.
Ska ordna rätt brytare längre fram, så kan jag använda korskopplaren i ett fall där den hör hemma.
Ja det stämmer @tommib att det är en renova
Liknande trådar
-
Hjälp mig förstå korsomkopplare
El -
Ersättare för Telias Sagecom-Wi-Fi-router
Internet - Fiber, Bredband, ADSL, 3G/4G -
Ersättare för TellStick ZNet Lite v2?
Villalarm & Hemautomation -
Biltema transformator till markbelysning - Finns inte längre, finns ersättare nånstans?
El -
Ersättare för trasig påfyllningskran till gammal Thermia varmvattenberedare
Vatten & Avlopp