Hej,
bytte FLVPn och var tvungen att byta tvättbänken också. Hade lite svårt att hitta rätta slangar och kopplingar. I första bilder ser det ut hur det var innan. I dena andra hur jag var "tvungen" att göra med nya slangar. Varför har man i bild 1 satt in rörstumpar? Sådana lösningar finns i tvättstugan och en i köket. Är min lösning godkänt eller finns det risker med den?
bytte FLVPn och var tvungen att byta tvättbänken också. Hade lite svårt att hitta rätta slangar och kopplingar. I första bilder ser det ut hur det var innan. I dena andra hur jag var "tvungen" att göra med nya slangar. Varför har man i bild 1 satt in rörstumpar? Sådana lösningar finns i tvättstugan och en i köket. Är min lösning godkänt eller finns det risker med den?
Svårt att säga , då det i slangen är en gummipackning som nu är dragen mot en vass kant i
ballofixen som med tiden kommer att skära in i packningen , rekommenderar till koppla
som det var förut
På undersidan där kommer du säkert inte att titta varje dag eller aldrig , börjar det läcka
kan en vattenskada ske
ballofixen som med tiden kommer att skära in i packningen , rekommenderar till koppla
som det var förut
På undersidan där kommer du säkert inte att titta varje dag eller aldrig , börjar det läcka
kan en vattenskada ske
Tack för goda råd. Jag har nu bytt kopplingar ett par gånger. Ny är det klämring bot Ballofix och planända mot slangens gummipackning. Så allting torde vara som det skall. Det droppar inget vatten heller. Skall hålla ett öga på det några dagar. Fick mycket bra och kunnig hjälp hos Bauhaus Botkyrka.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder