Jag hade liknande problem. Jag behövde stänga av pumpen (slå av huvudbrytaren) i 30s sen funkade när den startat om. Jag gjorde givetvis alla steg i manualen först.
 
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
C Cadeex skrev:
Du ansluter till pumpens Wi-Fi, sen direkt in på den länken (det behövs ej internet för det)
Jag har testat det, men det var bara svart på hemsidan. Men ska testa igen sen.
 
J jahallåja skrev:
Pumpen kan inte bli uppkopplad innan du berättar för den hur den ska bli uppkopplad. DU (din telefon) ska bli uppkopplad till pumpen, ansluta till länken (som leder till pumpen) och fylla i infon som den behöver för att DEN ska kunna bli uppkopplad till din router.

Du har inte riktigt greppat stegen än tror jag.
Länken fungerar inte. Det är svart.
 
electroluxaren skrev:
Appar appar appar. jorden går under utan appar
Jag vill kunna ligga i sängen och ändra värmen. Eller vara på jobbet och höja och sänka. Är väl bra?😉
 
  • Haha
Anonymiserad 137805
  • Laddar…
J jahallåja skrev:
När du nått hit, fyll bara i namn och lösenord till din routers wifi (eller dess gäst-nät). Låt DHCP vara kvar på dynamic och låt de andra rutorna där nere förbli tomma. (Dynamic innebär att pumpen får infon som behövs från din router)
Problemet är att jag aldrig når dit😮
 
A
M Förstagångsköparen skrev:
Jag vill kunna ligga i sängen och ändra värmen. Eller vara på jobbet och höja och sänka. Är väl bra?😉
Och magsår på kuppen..
 
M Förstagångsköparen skrev:
Länken fungerar inte. Det är svart.
Ok, har fattat det, men det är omöjligt att komma fram till varför utan mer detaljer. Du har fått många förslag på saker att kolla eller visa upp. Inväntar dessa.
 
  • Gilla
kashieda
  • Laddar…
Enligt denna video har man två minuter på sig innan länken slutar funka. Kan vara samma för dig

(Advanced configuration, ca 2:15 in)

 
  • Gilla
Nalleman64 och 1 till
  • Laddar…
electroluxaren skrev:
Och magsår på kuppen..
Vad menar du?
 
J jahallåja skrev:
Ok, har fattat det, men det är omöjligt att komma fram till varför utan mer detaljer. Du har fått många förslag på saker att kolla eller visa upp. Inväntar dessa.
Såhär står det när jag ska registrera den. Det går inte heller. Så appen är värdelös och går inte att använda. Allt är en ond cirkel.
 
  • Skärmdump på en smartphone, instruktioner för registrering av WiFi-adapter, på svenska, med användargränssnitt.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
M Förstagångsköparen skrev:
Såhär står det när jag ska registrera den. Det går inte heller. Så appen är värdelös och går inte att använda. Allt är en ond cirkel.
Skit i appen tills du lyckats konfigurera pumpen så att den vet vad ditt hemmawifi heter och har för lösenord.
 
  • Gilla
Svante Svenson och 5 till
  • Laddar…
J jahallåja skrev:
Enligt denna video har man två minuter på sig innan länken slutar funka. Kan vara samma för dig

(Advanced configuration, ca 2:15 in)

[media]
Får försöka igen ikväll.
 
  • Gilla
jahallåja
  • Laddar…
Vill verkligen tacka alla för erat engagemang! Jag är glad för att så många försöker hjälpa mig! Jag ska försöka mig på era tips när jag kommit hem från jobbet. Uppdaterar!
 
  • Gilla
kashieda och 1 till
  • Laddar…
Ett långskott men kan vara värt att nämna: du har ett mellanslag i ditt SSID (nätverksnamn). En del utrustning är allergiska mot specialtecken inkl mellanslag i identifierare. Så om det inte funkar att följa instruktionsvideos, om det hänger upp sig i steget att ansluta till ditt wifi (på 2,4 GHz-bandet) så prova att döpa om ditt 2,4 GHz-nätverk.

Innebär ju att ev övriga enheter du ansluter till detta nätverk måste uppdateras men bör inte vara så jobbigt.
 
  • Gilla
Dilato och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.