Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Det är nära nu så passade på att ta ett gäng bilder på vårat nya hus från Trivselhus med en hel del tillval:
Hallå, vi la lite extra krut på golvet och valde ett Kährs Vista Småland Collection i hela husetH Heineken skrev:
http://www.kahrs.com/sv-SE/konsument/golv/ek-vista
Snyggt!
Hur stort är det?
Blev det några anmärkningar?
Hur stort är det?
Blev det några anmärkningar?
Bästa svaret
Kul att se någon som vågar välja ytskikt efter egen smak och skapa något som inte ser ut som en typisk huskatalog, det ger i alla fall mig mer inspiration än 10 trådar där någon har vita/ljusgrå väggar. Gillar väggen bakom duschen och det ljusinsläpp ni får med alla takfönster.
Hoppas att besiktningen gick bra och att ni kommer att trivas i ert nya hus.
Gillar fönstrena i köket, så att man ser ut i trädgården medans man håller på.
Jag har haft takfönster över toalettstolen i ett tidigare boende, det var en ganska kylslagen upplevelse. Förhoppningsvis är det mindre kallras i moderna fönster.
Jag har haft takfönster över toalettstolen i ett tidigare boende, det var en ganska kylslagen upplevelse. Förhoppningsvis är det mindre kallras i moderna fönster.
Fungerar kanske för de som är lite kortare att se ut genom de fönstren. Men för en som är över 1,9 så ser man ju bara skåpen när man står vid bänken. Skall man se ut genom fönstren när man står vid bänken så måste man böja sig.....ylven skrev:
Det är Elitfönster, dom ska vara stabila av vad jag förstår, igår var hela huset som en bastu i minus fem uteylven skrev:
Tja dom släpper ju in ljus om inte annat? Var där igår igen, och jag med mina 180cm ser ut.R roli skrev:
Vi är väldigt nöjda! Ja svensson idag verkar vara allergisk mot färg och tapet, det blir ombonat på ett helt annat plan. Det gick bra, några skönhetsfel och nån list som inte kommitB Bjoellander skrev:Kul att se någon som vågar välja ytskikt efter egen smak och skapa något som inte ser ut som en typisk huskatalog, det ger i alla fall mig mer inspiration än 10 trådar där någon har vita/ljusgrå väggar. Gillar väggen bakom duschen och det ljusinsläpp ni får med alla takfönster.
Hur stor är det och vad hamnade slutnotan på? Nöjda med trivselhus?
Smaken är som baken, jag började nog tycka tvärtom, vi var inne på fasat "tegel" i kök först men det om något börjar kännas redigt uttjatatN niino skrev: