S Skarpelandsvägen #1 Medlem · västra göteland · 9 inlägg 28 jan 2015 22:10 Skarpelandsvägen Medlem västra göteland 9 inlägg 28 jan 2015 22:10 #1 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Hur gör jag för att inte få fukt bakom plåten som skall klä portöppningen. Plasten täcker allt trä men jag är rädd att fukt kommer tränga bakom plasten iom att lecan är porös och suger fukt. #leca diffusionsspärr #plåtarbete
Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Hur gör jag för att inte få fukt bakom plåten som skall klä portöppningen. Plasten täcker allt trä men jag är rädd att fukt kommer tränga bakom plasten iom att lecan är porös och suger fukt.
KnockOnWood #2 Grundstött · Halland · 28 353 inlägg 29 jan 2015 02:34 KnockOnWood Grundstött Halland 28 353 inlägg 29 jan 2015 02:34 #2 Det är lite svårt att förstå vad bilden skall visa. Vad är det för plåt och vad har den för funktion? Samma när det gäller plasten. Du kanske har en kamera och kan ta en bild, och förklara lite utförligare också?
Det är lite svårt att förstå vad bilden skall visa. Vad är det för plåt och vad har den för funktion? Samma när det gäller plasten. Du kanske har en kamera och kan ta en bild, och förklara lite utförligare också?