Nu visar vi upp filmer och bilder på Byggahus.se i ett nytt fräscht format. Kolla här.

Du kan läsa artikeln här: Kolla! Filmer på Byggahus.se

Jag måste be om ursäkt till @mexitegel, @Per Eskilsson med flera, för jag gjorde just en riktig fadäs. Skulle radera ett svar jag själv hade skrivit i den här tråden som hade blivit fel, och så råkade jag radera hela kommentarstråden med alla kommentarer och det permanent. Det skulle ta några timmar att återställa den från nattens back-up så jag väljer att summera kommentarerna som hade kommit in så här istället.

Den främsta synpunkten var som jag kan minnas att fliken Bilder hade försvunnit från navigeringen. Den är nu återsställd och ligger navigeringen.

Marlen Eskilsson Marlen Eskilsson skrev:
Den främsta synpunkten var som jag kan minnas att fliken Bilder hade försvunnit från navigeringen. Den är nu återsställd och ligger navigeringen.
Trodde detta var en ersättare till bilder, nu blev jag glad :D

• Gilla
Marlen Eskilsson
  • Laddar…
MrJay
Möjlighet att stänga av ljudet efter att ha slagit på det vore rätt trevligt.

A ati skrev:
Trodde detta var en ersättare till bilder, nu blev jag glad :D
Vi kommer införa rutnät på ”trådsidor”, ”forumsidor”, ”taggsidor” och ”personsidor” så att man får en bättre överblick även i nya bild- och filmfunktionen.

På sikt kommer vi släcka ner gamla bildfunktionen eftersom den är uppbyggd med gammal kod och därmed är svår för oss att uppdatera. Men så länge vi inte har fixat rutnät och en del annat så finns den gamla kvar.

MrJay MrJay skrev:
Möjlighet att stänga av ljudet efter att ha slagit på det vore rätt trevligt.
Håller med. Det är nu uppskrivet på att göra-listan. Tack för feedback.

Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.