4 359 läst · 3 svar
4k läst
3 svar
Köptips - Hitachi
Får börja med att intyga att jag inte jobbar på stället eller på annat sätt har intressen i det.
Men Hyresmaskiner i Hallstahammar har 21% alla Hitachis produkter (allt som hyresmaskiner säljer har 21% dessa dagar) under torsdag/fredag (26/27 april) detta även på kampanjpriser osv.
Kanske kan var intressant för dem som funderar på en Hitachimaskin och bor i närheten.
Jag märkte det idag när jag var in och skulle hyra en minigrävare.
//Unigas
Men Hyresmaskiner i Hallstahammar har 21% alla Hitachis produkter (allt som hyresmaskiner säljer har 21% dessa dagar) under torsdag/fredag (26/27 april) detta även på kampanjpriser osv.
Kanske kan var intressant för dem som funderar på en Hitachimaskin och bor i närheten.
//Unigas
21% på kampanjpriser eller bruttopriser?unigas skrev:Får börja med att intyga att jag inte jobbar på stället eller på annat sätt har intressen i det.
//Unigas
Själva %en i sig säger ju inte så mycket om man inte vet vilket pris man har rabatt på.. har sett många exemplar på höga rabattar på redan plussade bruttopriser som sedan blivit dyrare än andra "normalpriser"
Liknande trådar
-
Hikoki-tråden (inkl. Hitachi, MetaboHTP, Bendorf,Niko mfl)
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Digital hastighetsskylt - köptips?
Övrigt husrelaterat -
Skruvautomat för trall 28*145- köptips?
Verktyg, Maskiner & Fordon -
Bortskänkes Hitachi-batteri
Säljes, Uthyres & Skänkes -
Hitachi Yutaki M - någon som har koll?
Värmepumpar