442 läst · 6 svar
442 läst
6 svar
Knäskydd utanpåliggande som sitter på plats.
Det blir mycket jobb på knä och mina knäskydd ifrån biltema är bekväma men bara när de sitter på plats. Tyvärr är fästanordning kass och skydden halkar iväg eller trillar loss hela tiden.
Tipps på sköna knäskydd som sitter kvar på sin plats?
Tipps på sköna knäskydd som sitter kvar på sin plats?
Produkter som diskuteras: "Knäskydd"

Knäskydd
Knäskydd är essentiella för yrkesverksamma som arbetar på knäna för att undvika allvarliga knäskador över tid. Våra knäskydd ger effektiv stötdämpning och skydd för knäna och är designade för komfort och hållbarhet.
Läs mer
Då tror jag mer på de här som har två band...P Prodigys skrev:
https://www.amazon.se/95110-ultra-f...ref=pd_bxgy_thbs_d_sccl_1/259-6562489-4158700
De från Jula ser helt vettiga ut tycker jag!
De med ett band under knä är ju helt värdelösa och dessutom får jag alltid någon träbit eller sten in i knäskyddet som man sen sätter knät på... 😳
Jag har köpt nya byxor i stället där man kan lägga in knäpads i fickor på knäna när man behöver dem (men det är otroligt obekvämt att ha padsen i hela tiden, så det gäller att veta var man lade dem när de behövs... 😅)
Dom jag länkade har två band.anders07 skrev:
Då tror jag mer på de här som har två band...
[länk]
De från Jula ser helt vettiga ut tycker jag!
De med ett band under knä är ju helt värdelösa och dessutom får jag alltid någon träbit eller sten in i knäskyddet som man sen sätter knät på... 😳
Jag har köpt nya byxor i stället där man kan lägga in knäpads i fickor på knäna när man behöver dem (men det är otroligt obekvämt att ha padsen i hela tiden, så det gäller att veta var man lade dem när de behövs... 😅)
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden
Liknande trådar
-
Nytt tak - takränna sitter för lågt?
Tak & Vind -
Var sitter automatsäkring på krypgrundsavfuktare CTR 300TT2
Ventilation -
Extra eluttag under lampknapp, ej utanpåliggande
El -
Sitter de här gipsskruvarna för djupt?
Byggmaterial & Byggteknik -
Utanpåliggande skarvar tappvatten i rum utan tätskikt ok?
Vatten & Avlopp