911 läst · 6 svar
911 läst
6 svar
Klinker i hall med golvvärme
Tänkte lägga klinkers i hallen men hade önskat golvvärme. Har golvvärme som primär uppvärmningskälla i huset så det ligger redan slingor i golvet dock inte i halldelen av mån märklig anledning (förra ägaren som installerat det).
Hur gör jag smidigast om jag vill ha slingor även i hallen? Går ju knappast att bara "dra" i slingorna som ligger. Måste jag koppla in nya slingor och/eller dra upp alla slingor och lägga om dessa?
Hur gör jag smidigast om jag vill ha slingor även i hallen? Går ju knappast att bara "dra" i slingorna som ligger. Måste jag koppla in nya slingor och/eller dra upp alla slingor och lägga om dessa?
Dra en ny slinga och koppla in till fördelaren.S Skogsrebellen skrev:Tänkte lägga klinkers i hallen men hade önskat golvvärme. Har golvvärme som primär uppvärmningskälla i huset så det ligger redan slingor i golvet dock inte i halldelen av mån märklig anledning (förra ägaren som installerat det).