Status
Tråden går ej att kommentera.
He ducked out ;)
 
  • Gilla
Paxman
  • Laddar…
KnockOnWood skrev:
Jag tycker framför allt att du skall be värdfolket att stänga av TVn en stund när du/ni förärar dem med ett besök.

För ni hälsar väl inte på för att titta på dumburken, utan för samvaron med levande människor.
Förhoppninsvis tycker världfolket det också :)
Välkommen till 2014 :)

Nää nu menar jag givetvis besök av mindre rang... typ bakfyllekäk hos svärföräldrarna :)
 
Borde inte annonserna utnyttja cookies? Dvs att annonserna går på vad man surfat och sökt på tidigare för att generera mer träffsäkra annonser.
 
Screenshot_2014-11-18-06-55-02.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Persisk drottning någon? :surprised:
 
Orsaken till alla annonser för dejtingsidor måste bero på att det diskuteras grusgångar på forumet och vi skriver meningar som innehåller frasen "...singel, men..."
 
  • Gilla
bjoar564 och 5 till
  • Laddar…
I
FredrikR skrev:
[bild]
Persisk drottning någon? :surprised:
Det skulle vara stor risk att man fick den persiska kungen på halsen, ordagrant.

Eller är annonsen riktad mot persiska kungar som kanske befinner sig i landsflykt i sverige?
 
Redigerat av moderator:
  • Gilla
Marike
  • Laddar…
...nej inte drottning...det står ju drotning...det har inget med kungar att göra! :D
 
  • Gilla
Nyfniken
  • Laddar…
I
Eller använder de Google översättning.:rolleyes:
 
  • Gilla
Marike
  • Laddar…
På tal om vem som känner sig kränkt och inte...
Detta kanske kan tjänstgöra som en "heads-up"
snap-2788496.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
mycke_nu och 1 till
  • Laddar…
Det värsta jag vet är folk som hasplar ur sig sin åsikt och sen flyr utan att argumentera för den, lite som att tända raketen men inte stanna till fyrverkerierna... i min värld står det för svaghet i sina egna argument som man slätar över genom att kalla motparten för dum och obildad.

Med det sagt presenterar jag här två bilder till för att peka på hur snedvriden könsdebatten i Sverige är.
doublestandards_1400791705_epiclolcom.png
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Redigerat:
  • Gilla
Nyfniken och 1 till
  • Laddar…
B2bGrGhCIAAG47Y.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Japp. Kvinnoidealet har skapat mycket lidande men det har även mansidealet. Jag jobbade tillsammans med en kille när jag var yngre som tränade mycket på gym; det var det centrala i hans liv. Han hade säkert 20kg mer muskler än jag, trots det kände han sig "liten" när han såg sig i spegeln.
 
injonil skrev:
Japp. Kvinnoidealet har skapat mycket lidande men det har även mansidealet. Jag jobbade tillsammans med en kille när jag var yngre som tränade mycket på gym; det var det centrala i hans liv. Han hade säkert 20kg mer muskler än jag, trots det kände han sig "liten" när han såg sig i spegeln.
Tyvärr är det inte lika uppmärksammat... det tycks inte heller klassas som ett "problem"
 
Tänk även på de stackare som inte är lika händiga som vi här på byggahus-forumet, vad dåligt självförtroende de måste ha! ;)
 
  • Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
VERKLIGEN!! :)
För om alla ska ha det lika så måste alla vara lika annars går det inte... flawless logic.

Tänk alla vältränade killar som föddes med den genetiken (ja, utseende är genetiskt) vad mycket chips dom måste äta om He-Man hade varit tjock.
 
  • Gilla
injonil
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.