peppo10 #1 Medlem · jönköping · 63 inlägg 21 mar 2013 19:41 peppo10 Medlem jönköping 63 inlägg 21 mar 2013 19:41 #1 Hej, Skulle vilja ha samma nyans på parketten som på brädgolvet,hur gör man? Tror brädgolvet är vaxat med osmo hårdvaxolja med vitpigment. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej, Skulle vilja ha samma nyans på parketten som på brädgolvet,hur gör man? Tror brädgolvet är vaxat med osmo hårdvaxolja med vitpigment. Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
Fredrik.engdahl #2 Medlem · Skåne · 1 209 inlägg 21 mar 2013 20:24 Fredrik.engdahl Medlem Skåne 1 209 inlägg 21 mar 2013 20:24 #2 Parketten är av ek och brädgolvet är av furu så det kommer nog att vara svårt att få exakt samma. Hade jag varit dig så hade jag fixat en parkett bit från en golvaffär och sen testat mig fram. Fast parketten är snyggare som den är enligt mig
Parketten är av ek och brädgolvet är av furu så det kommer nog att vara svårt att få exakt samma. Hade jag varit dig så hade jag fixat en parkett bit från en golvaffär och sen testat mig fram. Fast parketten är snyggare som den är enligt mig