2 072 läst · 2 svar
2k läst
2 svar
Känner nån till Compa?
En italiensk tillverkare av bl a geringssågar, så mycket har jag förstått. Säljaren påstår att nypris var 8 papp, så det kan väl knappast röra sig om Biltemas grejor, men är det nån som har erfarenhet av detta märke? Har tyvärr inte fått modellbeteckningen än, den ska komma på SMS om en timme.
Samtidigt kan jag tipsa om att det står en beggad DeWalt 110 radialarmsåg, 3-fas, och väntar på köpare i Brumunddal i Norge. Pris: 1000 NOK. Fann att den tyvärr var för stor för min ynkliga lilla snickarbod, så jag fick avstå från att köpa den själv. Snyft. +47 62 34 24 57, om nån annan känner för att åka en bit.
Samtidigt kan jag tipsa om att det står en beggad DeWalt 110 radialarmsåg, 3-fas, och väntar på köpare i Brumunddal i Norge. Pris: 1000 NOK. Fann att den tyvärr var för stor för min ynkliga lilla snickarbod, så jag fick avstå från att köpa den själv. Snyft. +47 62 34 24 57, om nån annan känner för att åka en bit.
Norge har tydligen 127/220 V trefassystem-kolla isf att den går att använda i Sverige!!
Jag är långt ifrån nån elektriker, det är jag den förste att erkänna, men jag har hittills inte haft några problem med att köra en "svensk" Incahyvel här i Norge. Fick naturligtvis byta handske på den, men sen har den fungerat till belåtenhet.
Liknande trådar
-
Nån känner till, brunn eller natur förändring?
Vatten & Avlopp -
Takwatt - nån som känner till nåt?
Solceller, Solfångare, Solenergi -
Nån som känner till den här fjärrvärmekontrollen?
Värme allmänt -
Raketflytt, finns det nån som känner till dem?
Referenser Hantverkare & Entreprenörer -
Bråttom! 08 Bygg &Entreprenad i Sthlm, nån som känner till dem???
Referenser Hantverkare & Entreprenörer