Måste bara få göra någon av er lite avundsjuk.

Bar i fredags hem mina finaste julklappar sen jag fick en Scalectrix bilbana i 10-årsåldern.

Paketen bestod av:

* Fein Multimaster Top
* Bosch GST 135 sticksåg
* Bosch GEX 125 slip
* DeWalt 621K överhandsfräs

Allt till det facila priset av 10485:- inkl moms och då ingick dessutom ett fint sortiment av slippapper samt ett paket blandade sticksågblad.

God Jul på er!

/V

Hämtar min julklapp i veckan som kommer.. Ett Makita Lxt700 kitt. lyckades fixa fram en hyffsad deal på en ny 230 laddare också till ett bra pris.
Så även för min del kommer julen tidigt

Själv så fick jag hem en Fein Multimaster Select (top var slut) igår... så lite julafton var det allt. :)

Jag fick hem en spånsug från Bauhaus fyndlåda, 999:- istället för 4500:-

Fick även med mig en ruskigt fin bordsåg för samma pris, ordinarie 5500:-

Det som retar mig till vansinne är att jag inte hann med att köpa Scheppach kap o gersåg som de haft i halva prisetlådan i en månad. 3800:- har den kostat på halva priset men inte blivit såld. Gick i tisdags där o funderade på ett skambud på 2000:- men hittade inte säljaren.
Kom tillbaka i fredags.....köper dessa grejer o frågar vad kapen såldes för...999:- den med!
Den maskinen har jag gått som en katt kring varm gröt efter i ett par år. Så går den för ett sådant idiotpris och jag missar. DAMN!

Inte långt ifrån att jag ströp mig själv!

Får väl vara nöjd med mina maskiner jag kom över, Lutz var namnet!. Fina som skräck! Tysk kvalité rakt igenom.

I början av december borde det dimpa ner 9 st Douglashammare i min brevlåda, men jag ska iofs bara ha tre av dom..

Cheesus skrev:
Jag fick hem en spånsug från Bauhaus fyndlåda, 999:- istället för 4500:-

Fick även med mig en ruskigt fin bordsåg för samma pris, ordinarie 5500:-

Det som retar mig till vansinne är att jag inte hann med att köpa Scheppach kap o gersåg som de haft i halva prisetlådan i en månad. 3800:- har den kostat på halva priset men inte blivit såld. Gick i tisdags där o funderade på ett skambud på 2000:- men hittade inte säljaren.
Kom tillbaka i fredags.....köper dessa grejer o frågar vad kapen såldes för...999:- den med!
Den maskinen har jag gått som en katt kring varm gröt efter i ett par år. Så går den för ett sådant idiotpris och jag missar. DAMN!

Inte långt ifrån att jag ströp mig själv!

Får väl vara nöjd med mina maskiner jag kom över, Lutz var namnet!. Fina som skräck! Tysk kvalité rakt igenom.

Vad var det för spånsug och fanns det fler?
Vilket varuhus var det?

Fyndlåda, halva priset låda och skambud på Bauhaus... nu fattar jag ingenting, har jag missat att de har sånt där? (i och för sig inte konstigt om Bromma inte har det då det är nyöppnat)

Bauhaus Västerås.

Där fyndar jag massor, men dumt att skriva det här...:)
De sålde ut "Hyllvärmare" som funnits på lagerhyllorna för länge.

Senaste halvåret har jag nog sparat uppåt 15 lax på att shoppa och skambjuda på fyndvaror.

1 bensindriven lövblås, 700 spänn istället för 1500:-
1 Alto 120 bars högtryckstvätt, visserligen utan munstycken, för 100 spänn samtidigt som jag köpte en 140 bars.
Spånsug o bänksågen här i veckan enligt redovisning.
100 bårder för 10 spänn st istället för 69:-
En skitfin figursåg 1000 :- istället för 2500:-. Dock blev jag lite sur när jag såg de sista exen nu för 495:- ( finns nog kvar )

Kan tipsa om att de har en Scheppach radialborrmaskin för 995:- med. Kostar 2500 ordinarie. Sugen men har redan en.

Flest prylar när man dör vinner!
Frun säger att jag kan gå o dö redan nu. Undrar vad hon menar?

Från det ena till det andra så har jag äntligen blivit av med "Ko-inredningen" i ladugården ( som finns på bild på hemsidan ) så nu börjar uppbyggnaden av nya lekstugan på 250 kvm!

Här ska det snickras och donas vareviga kväll!!!!

www.viksbergsgard.se

Räknade efter och såg att inbesparingen varit 17500:- bara i år. Mer pengar över till roliga verktyg!

Min förtida julklapp, festool dammsugare med slip! :)

Fick hem en Festool Dominofräs+en låda med Dominokex i fredags!
Hoppas att jag glömmer bort att det var min julklapp i år,så att jag hinner köpa ett Mft-bord oxå innan jul....

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.