862 läst · 4 svar
862 läst
4 svar
Jetpump, filterbrunnsrör
Hej, jag säljer lite grejor pga nedlagt brunnsprojekt:
- Jetpump Jet 10 enfas. Inköpt aug -20. Gått <5 timmar.
- Filterbrunnsrör 115 mm, 4 släta + 4 slitsade 0,3 mm. Inköpta aug -20 från erdbohrer.de, modell utan fläns.
- Kiespump 108 mm från erdbohrer.de
Allting nytt eller så gott som nytt. Säljs för halva nypriset, alltihop eller var för sig. Finns i Kristianstadstrakten.
Skicka PM eller SMS:a 0727-206793
- Filterbrunnsrör 115 mm, 4 släta + 4 slitsade 0,3 mm. Inköpta aug -20 från erdbohrer.de, modell utan fläns.
Allting nytt eller så gott som nytt. Säljs för halva nypriset, alltihop eller var för sig. Finns i Kristianstadstrakten.
Blev ett fel i annonsen... rören och kiespumpen är inköpta i feb -21 och inget annat.F frsar skrev:Hej, jag säljer lite grejor pga nedlagt brunnsprojekt:
/frsar
Hej igen.sunnis skrev:
Om du fortfarande är intresserad så ligger grejorna ute på Blocket också.
Blocket har ju nån sorts fraktlösning.
https://www.blocket.se/annons/skane...ted&utm_medium=email&utm_source=transactional
Liknande trådar
-
Läcka på jetpump
Vatten & Avlopp -
Vilken pump till bevattning - dränk/tryck-pump eller jetpump?
Trädgård allmänt -
Renovera liten Jetpump?
Vatten & Avlopp -
Varför startar inte min jetpump?
Vatten & Avlopp -
I vilken ordning ska allt kopplas? Grävd brunn, jetpump, hydrofor, järn/manganfilter osv
Vatten & Avlopp