tillbyggnad på 47 kvm + 30,5 kvm platta på mark.
renovering på 126,5 kvm träbjälklag,
Jag håller på med olika beräkningar och kostnader på material och arbete.
Jag kommer att hjälpa honom med byggnationen, el, golvvärme, allt.
MVH Pelle
renovering på 126,5 kvm träbjälklag,
Jag håller på med olika beräkningar och kostnader på material och arbete.
Jag kommer att hjälpa honom med byggnationen, el, golvvärme, allt.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Medlem
· Blekinge
· 10 117 inlägg
Det behövs mer information för att du ska kunna få svar. Varför räknas inte tillbyggnaden från den gamla gavelväggen? Redan idag måste det finnas en balk i taket från kaminen ut till den gamla gavelväggen. Vad är det runda skrafferade föremålet som är inritat i linje med den gamla vägen? En betongpelare? Det behövs en sektionsritning samt uppgift om snözon.
Om du har tid sas så skulle jag titta in här "https://www.leroymerlin.pl" anv google translate för översättning, kolla sedan med detta frakt bolg om priser "m.rohde@agroland.com.pl" vet inte var du bor så jag kan inte gfe en vink ens. sen kolla med din lokala såg nära dig (priserna är oftast 50 % under brädgårdar
Arbetet kommer att utföras i Stockholm, det kommer att behövas allt från byggnation, isolering, osb, gips, skruvar, fönster, golv, vvs, el, badrum, kök samt arbetareW wunder skrev:
Liknande trådar
-
Renovering/isolering av golv och vägg samt kanske dränering på sekelskifteshus med oisolerad platta på mark och betongväggar.
Byggmaterial & Byggteknik -
Bygglov och attefallstillbyggnadsansökan, samtidigt på olika delar av tomten?
Utbyggnad och tillbyggnad -
Omfattande renovering av potentiellt husköp (primärt tillbyggnad a 40m2)
Utbyggnad och tillbyggnad -
"Dörröppning" - förslag och idéer emottages tacksamt då renoveringströttheten slagit in
Byggmaterial & Byggteknik -
Renovering av kamin. Tips på hantverkare mottages tacksamt.
Byggmaterial & Byggteknik