2 669 läst · 3 svar
3k läst
3 svar
IVT aero 607
Hej, Jag har fått ett erbjudande om köpa en ivt aero 607 luftvärmepump från en lokal bra firma. Sen verkar ha de funktioner jag behöver och priset är ok. Tänker också att firman kommer ta ansvar om något går fel, vilket kanske är svårare med en pump beställd från större byggvaruhus.
Jag har sneglat på Panasonic och andra märken, men väntetiden på installation är betydligt längre med dem.
Inser att IVTs pumpar inte finns med i lika många test, blir osäker på om de är OK osv. Vad har ni som har IVT för erfarenheter? Är tex Panasonic betydligt bättre? Är IVT skräp? Behöver lite råd och erfarenheter här om någon kan! Och tack.
Jag har sneglat på Panasonic och andra märken, men väntetiden på installation är betydligt längre med dem.
Inser att IVTs pumpar inte finns med i lika många test, blir osäker på om de är OK osv. Vad har ni som har IVT för erfarenheter? Är tex Panasonic betydligt bättre? Är IVT skräp? Behöver lite råd och erfarenheter här om någon kan! Och tack.
Alltid svår att säga om en ny modell kommer att bli skräp
Oftast är det bara IVT.butiker som får sälja dessa , är detta en ivt butik?
700-serien verkar vara så ny att inte ens IVT själva har en men...
bilder på övriga serier tyder på att de övergett SHARP som leverantör och har hittat någon annan i PRC
bilder på övriga serier tyder på att de övergett SHARP som leverantör och har hittat någon annan i PRC
Tack för svar. Det är en firma som enbart installerar IVTpumpar. De är elektriker också, och jag har en god relation till firman som gjort mycket jobb för mig. Men, bara för att jag är nöjd med företaget betyder inte att pumpen är bra..electroluxaren skrev:Alltid svår att säga om en ny modell kommer att bli skräp
som skrivet den modellen som inte finns kanske är till för de som inte är IVTare och är då en mycket enkel instegsmodell från kinaEn apelsin skrev: