Hej jag har så jättekallt nu när vintern börjar, under både diskbänk och köksskåp. Bor i en vindsvåning och när jag tittar in under när jag tagit bort listen under så ser det tomt och ”luftigt” och mycket stenmur ut mot gatan liksom. Kan man köpa Rockwool och isolera hela den biten under skåpen tror ni? Tacksam för dyrbara råd 🐿️
ett av rören ser lite rostigt ut. Tänk på hur detta utförs så att om det blir ett läckage, det inte rinner ut vatten som du inte kan se utan det blir vattenskador. Jag kan inte regler, men det brukar vara så att man vill att ställen där det kan läcka ska ha en droppbricka eller på annat sätt att vattnet inte rinner in under utan att det syns.
Tack bra ska kolla rosten!J JohanLun skrev:ett av rören ser lite rostigt ut. Tänk på hur detta utförs så att om det blir ett läckage, det inte rinner ut vatten som du inte kan se utan det blir vattenskador. Jag kan inte regler, men det brukar vara så att man vill att ställen där det kan läcka ska ha en droppbricka eller på annat sätt att vattnet inte rinner in under utan att det syns.
Klicka här för att svara