Synpunkter på fyra ess, är det nåt att satsa på eller ska man vänta vidare och se vad som kommer? Vad tror ni om prisutvecklingen på den? Verkar ju faktiskt inte som att apple-prylar går ner nåt i pris?
(fast iPad 2 var under fyra lappar på MM enligt senaste bladet)

Kjell G
 
Varför iphone när Android är både bättre och billigare?
 
Vana? Bekvämlighet? Goda erfarenheter av tidigare modell?

Kjell G
 
Eller är det så att det är köpläge för den gamla 4an istället?
 
Tveksamt, verkar inte vara några rea-priser på den vad jag kan se. Kanske kommer framöver?

Kjell G
 
Apple store tar ju 4795 för 4an, många andra lär ju lägga sig under.
 
ThomasLindgren skrev:
Varför iphone när Android är både bättre och billigare?
Har du ingen brasa du kan springa och hälla bensin på i stället? :p
 
Priset på 4s kommer gå ner i pris precis innan jul hörde jag internt från en bekant som ville att jag skulle vänta med köpet. Pålitlig försäljare hittills. Allt han sagt har slagit in så inga gissningar här.
Själv väntar jag in 5:an. Sonen samlar på allt som har med bokstaven I så det är nog en vana att man vill ha den senaste inom tekniken.
 
nu - beställd för leverans i veckan. Hoppas bara 4g kommer igång lokalt, har varit lite segt i luften det senaste på 3g

Kjell G
 
Kjell_G skrev:
nu - beställd för leverans i veckan. Hoppas bara 4g kommer igång lokalt, har varit lite segt i luften det senaste på 3g

Kjell G
IPhone 4s har inte 4G, men det vet du väl redan.
 
Kjell_G skrev:
nu - beställd för leverans i veckan. Hoppas bara 4g kommer igång lokalt, har varit lite segt i luften det senaste på 3g
Vad hjälper det om inte mobilen har stöd för 4g?
 
Noll koll - får väl gå ändå :)
Dags att läsa på lite tror jag
 
...hopp finns, har just lärt mig appen till forumet!!!
Kul med teknik men trivs nog bäst med "hårda" verktyg :)

Kjell G
sent from my bed using tapatalk :D
 
D
ThomasLindgren skrev:
Vad hjälper det om inte mobilen har stöd för 4g?
För att andra som har modernare lurar än Apples prylar kommer att surfa på 4G i så fall och lämna fältet fritt för de som har stenåldersteknik som iPhone 4S? :p
 
ridax skrev:
För att andra som har modernare lurar än Apples prylar kommer att surfa på 4G i så fall och lämna fältet fritt för de som har stenåldersteknik som iPhone 4S? :p
d^_^b
kan man ha sån tur:p

Kjell G
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.