H hfghenke #1 Medlem · Halmstad · 61 inlägg 7 maj 2020 21:31 hfghenke Medlem Halmstad 61 inlägg 7 maj 2020 21:31 #1 Som rubriken lyder. Jag vill installera downlights i takfoten och undrar om jag måste sätta VP eller Flex eller räcker det med en EKK kabel? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #downlights #elinstallation #flex #installera #spotlight #takfot #takfotsbelysning #utomhus
Som rubriken lyder. Jag vill installera downlights i takfoten och undrar om jag måste sätta VP eller Flex eller räcker det med en EKK kabel? Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
tommib #2 Bergsfogde · Stockholm · 17 279 inlägg 8 maj 2020 20:41 tommib Bergsfogde Stockholm 17 279 inlägg 8 maj 2020 20:41 #2 EKK räcker bra. Brukar vara enklare att terminera i armaturerna också. Den bör dock klamras eller på annat sätt fixeras så den ligger still.
EKK räcker bra. Brukar vara enklare att terminera i armaturerna också. Den bör dock klamras eller på annat sätt fixeras så den ligger still.