Viveka Holmgren #1 Medlem · 1 inlägg 23 aug 17:30 Viveka Holmgren Medlem 1 inlägg 23 aug 17:30 #1 Hur går man till väga för att sätta in en liten dusch på en liten wc? Är det problematiskt ? Vilket är minimum mått ? Jag bara tänker fritt. #avlopp #dusch #installera #liten #wc
Hur går man till väga för att sätta in en liten dusch på en liten wc? Är det problematiskt ? Vilket är minimum mått ? Jag bara tänker fritt.
X xxargs #2 Medlem · 1 457 inlägg 23 aug 18:38 xxargs Medlem 1 457 inlägg 23 aug 18:38 #2 Viveka Holmgren skrev: Hur går man till väga för att sätta in en liten dusch på en liten wc? Är det problematiskt ? Vilket är minimum mått ? Jag bara tänker fritt. Titta på stockholmstoa/dusch - populär lösning i stockholm för små lägenheter/ettor - hela rummet måste dock göras vattensäker
Viveka Holmgren skrev: Hur går man till väga för att sätta in en liten dusch på en liten wc? Är det problematiskt ? Vilket är minimum mått ? Jag bara tänker fritt. Titta på stockholmstoa/dusch - populär lösning i stockholm för små lägenheter/ettor - hela rummet måste dock göras vattensäker