2 464 läst · 5 svar
2k läst
5 svar
Inspirationsbilder till kök sökes, vit lucka, svart/grå bänkskiva och kakel
Hej!
Ska renovera vårt kök som är ca 22kvm. Vi har tänkt en vit kökslucka från Ikea, svart/grå bänskiva och samma färg på kakel, är dock rädd att det blir för mörkt. Golvet, vet vi inte riktigt. Har 3 stora fönster och ett mindre i köket, så mycket ljus kommer in. Ni som har vita köksluckor med svart kakel eller bänkskiva får gärna sponsra med lite inspirationsbilder här. Jag har försökt söka här på byggahus men får öppna varje ämne för att hitta något. någon som kan ge tips hur jag ska göra?
Ska renovera vårt kök som är ca 22kvm. Vi har tänkt en vit kökslucka från Ikea, svart/grå bänskiva och samma färg på kakel, är dock rädd att det blir för mörkt. Golvet, vet vi inte riktigt. Har 3 stora fönster och ett mindre i köket, så mycket ljus kommer in. Ni som har vita köksluckor med svart kakel eller bänkskiva får gärna sponsra med lite inspirationsbilder här. Jag har försökt söka här på byggahus men får öppna varje ämne för att hitta något. någon som kan ge tips hur jag ska göra?
Lättast är nog att se googla och sen kollad på bilder. Där kan du få fram mest inspiration.P plingsan73 skrev:Hej!
D
Daniel_82
Medlem
· Västra Götaland
· 629 inlägg
Daniel_82
Medlem
- Västra Götaland
- 629 inlägg
Går ju även kolla hur olika köks ser ut på Hemnet. Var så jag gjorde när jag planerade vårat kök kollade runt på hur andra gjort genom kolla runt på Hemnet. Har ingen bild tillgänglig men blivit vita stommar, vita luckor samt svart/gråaktig bänkskiva med svart kakel. Valde blankt svart kakel tycker inte det blev för mörkt och nöjd med det. Saknar bara få upp ljus under skåpen men ändå nöjd.