Nån som beställt därifrån? Undra om man e blåst!? Den 23:e drog de pengar från kontot och jag fick orderbekräftelse. Efter det är det dött, inget mail de skickat nåt o mailar jag o frågar får jag inget svar. Suck!!q(;^;)p
 
Redigerat:
Yes!!! Nu e man fullvärdig medlem!!! Känns fint det då iallafall :)
 
Hajakz skrev:
Nån som beställt därifrån? Undra om man e blåst!? Den 23:e drog de pengar från kontot och jag fick orderbekräftelse. Efter det är det dött, inget mail de skickat nåt o mailar jag o frågar får jag inget svar. Suck!!q(;^;)p
Vad blir det, åtta nio dar? Det är väl inte jättekonstigt om det tar den tiden från England, men de borde förstås svara på mail.

Om du misstänker att det är ett skumt företag, gå in på några engelska forum och hör med dem där, chansen är väl större att de vet något där än här. Ett heter www.ukworkshop.co.uk, ett annat finns på www.getwoodworking.com.

Hoppas det löser sig!
 
Surfade runt lite på engelska sajter och snubblade över www.dynatools.co.uk. Sidan ser lite gammal ut, och sorteringen är lite märklig, men det finns en del intressanta saker och till hyfsade priser på en del saker i alla fall. De säljer bl.a. ett ganska stort sortiment av Porter-Cable-saker, och det är det inte så många som gör.
 
Redigerat:
Det var onekligen ruskigt bra priser! Man borde nästan gå samman och köpa några 50-pack Abranet 70x198 i vettiga kornstorlekar och sedan splitta storpacken.
 
M
Då så, tog en vecka från beställning till leverans. Allt var helt och ordentligt emballerat. Sen att makita hade misslyckats med att limma på gummit någorlunda rakt på skenan är en annan sak..

Dom på Axminster var trevliga och svarade snabbt och utförligt på mina frågor. Kommer nog att handla därifrån igen.

Så vill jag tacka för tipsen jag fick i den här tråden, det uppskattas :)
 
Gött, fler som vågar sig på att utmana Sveriges handlare! Som jag nog skrivit tidigare här i tråden upplever jag Axminsters kundsupport som extremt bra. De svarar inte på tio minuter men de löser alla problem.
 
Jag har bara gott att säga om Axminster, skulle inte tveka att lägga en till beställning av dom.
 
K
Sådär, nu har amn beställt en Makita BHP452RFWX, en Stanley verktygsvagn samt en 20OZ hammare från www.toolstop.co.uk

Är det någon som har en susning om leveranstid från dom? Samt någon som vet hur man får det levererat, får man en avi från posten/ICA som vanligt när man får stora paket eller funkar det på något annat sätt, är min första beställning från annat land än Sverige.

Går det att spåra paketet tro?

Ska bli grymt spännande, är val vid B&D och annat skit...
 
Bör gå och spåra, inte otänkbart det hamnar på nåt Postcenter, eller DHL eller Schenker.
Har du fått mail om att det är skickat?
Borde stå ett kollinummer där?
 
K
Nix, inget mail med att dom skickat det än, men vad jag förstod från deras hemsida så får man mail när dom skickat paketet så det ska nog lösa sig

Leveranstid någon??
 
kirderf83 skrev:
Nix, inget mail med att dom skickat det än, men vad jag förstod från deras hemsida så får man mail när dom skickat paketet så det ska nog lösa sig

Leveranstid någon??
Nja, inte riktigt, men de brukar använda schenker tror jag , ring och kolla med schnker.

Jag beställde grejer för ett år sedan när pundet låg på 11:03 så ringde jag och sa att de skulle dra kortet och det gjorde de.. sedan så fick jag hem grejerna i omgångar .. hade köpt för 28 000 inlk frakt.. samma grejer på k-rauta 56 000 ...

Jag ringer in mina ordrar och har fått bra kontakt, de ringer mig när det är vajsing.

Skadade prylar , inga problem, de byter ut eller skickar nya, man får ha kvar det som är trasig ibland, beror på om det är verktyg eller tillbehör och märke. Bara man skickar bilder på det som är trasigt.

Fler dorde gå ihop och beställa så blir frakten billig, frakten på min 28 000 kronors order blen 100 pund .... axminister skulle ha 300 blä
 
K
Ok, skönt att höra att de verkar vara vettiga att ha o göra med..

Riktigt bra priser har dom också, kommer beställa en hel del grejer närmsta tiden och om dom sköter sig lika bra som du säger kommer det bli fler beställningar från dom
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.