Hej!
Har fått in möss i köket, drog bort alla socklar och såg att dom gnagt ett ganska stort hål längst in i ett hörn. Behöver alltså in under köksskåpen, men är otroligt osugen att montera ner allt. Tips på hur man kan komma åt? Går det på något sätt att lossa bara botten i ett skåp? Bifogar ritad bild på hur det ser ut och vart hålet är.
Har fått in möss i köket, drog bort alla socklar och såg att dom gnagt ett ganska stort hål längst in i ett hörn. Behöver alltså in under köksskåpen, men är otroligt osugen att montera ner allt. Tips på hur man kan komma åt? Går det på något sätt att lossa bara botten i ett skåp? Bifogar ritad bild på hur det ser ut och vart hålet är.
Bättre alternativ när jag tänker på det är ju att såga upp ett hål bara längst in med multiverktyg eller en sticksåg...
Du skruvar sen en planka tvärs över hålet på undersidan och lägger på biten du sågade ur.
Du skruvar sen en planka tvärs över hålet på undersidan och lägger på biten du sågade ur.
Liknande trådar
-
Fläkt till Ikeas Faktum stomme
Vitvaror -
Byta och måla över IKEAs lådfronter (IKEA Faktum och Rationell)
Kök -
Söker en skena till en IKEA-kökslåda - Faktum - Rationell
Kök -
IKEA Faktum utdragslådor heter Rationell och ...?
Kök -
Hur lyfter jag ur lådorna på Ikea Faktum kök från 2008? Jag får bort fronten, men inte rälsen? Skälva lådstommen?
Kök