Jag har ett problem med Ikea Utrusta tryck-öppna-beslag
Https://ingka.page.link/V32yq2WqrkyynHrM6

Har gjort en instruktion, men den fungerar absolut inte varje gång jag trycker till med knät etc.
Har försökt flytta den flera gångera, vinklat etc... Men funkar ej, kanske var sjunde gång?(ja, jag har tagit bort de gula stoppet haha!)

Någon mer än jag som har haft strul? Och vad har ni gjort för att få de fungera?

Köksskåp med Ikea Utrusta tryck-öppna-beslag och utlagd instruktion på golvet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Interiör av öppet vit skåp med Ikea Utrusta trycköppningsbeslag och fråga om dess funktion.
Skapa konto
Ikea Utrusta tryck-öppna-beslag monterat i skåp med instruktionslapp och gula stoppet synligt.
Skapa konto

I vårt nybyggda kök med Bodbyn luckor har vi fjäder knapparna lägre. Även viktigt att man vid montage av apparaten verkligen låter lådan trycka in den bakåt, och därefter fixera den. Vårt fungerade direkt utan strul.

• Montering av apparat i kök med vit Bodbyn lucka och detalj av lådan som pressas inåt.
    Skapa konto
  • Nybyggt kök med vit Bodbyn lucka och låda öppen visande diskmaskinsalt och diskbänk.
    Skapa konto
  • Under diskbänk med apparat fixerad mot bakvägg och installationsanvisningar synligt framför.
    Skapa konto
  • Gilla
Blommas
  • Laddar…
Testa flytta ner dom två små gråa plastbitarna som sitter på stomsidorna 10 cm. Om inte det funkar, kan "armen" röra sig fritt eller tar den emot röret?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.