M Montevideo #1 Medlem · 10 inlägg 5 jan 11:31 Montevideo Medlem 10 inlägg 5 jan 11:31 #1 Hej! Undrar om någon vet hur jag tar bort dessa blandarfästen? Vill byta till annat. Tack på förhand! Mvh Daniel Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #blandarfäste #dusch
Hej! Undrar om någon vet hur jag tar bort dessa blandarfästen? Vill byta till annat. Tack på förhand! Mvh Daniel Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
M Montevideo #2 Medlem · 10 inlägg 5 jan 12:42 Montevideo Medlem 10 inlägg 5 jan 12:42 #2 M Montevideo skrev: Hej! Undrar om någon vet hur jag tar bort dessa blandarfästen? Vill byta till annat. Tack på förhand! Mvh Daniel [bild][bild] Jag fixade det!! ☺🙌🏻😃 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder
M Montevideo skrev: Hej! Undrar om någon vet hur jag tar bort dessa blandarfästen? Vill byta till annat. Tack på förhand! Mvh Daniel [bild][bild] Jag fixade det!! ☺🙌🏻😃 Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder