peternicklas skrev:
Tack, hjälper inte, den är helt tyst. Vet du vad det är för kabelanslutning som den har?
Nej, sorry
 
Tilen måste bytas var år och bygger på att någon med appen är innom 50m från chippet då det är bluetooth. Tror inte det kommer att funka. Dessutom så är den bara för iOS. :(
 
aaahh, det där med Blåtand hade jag missat. Och avståndet. Då är det inte så intressant kanske..

Står bara att i framtiden så är det i princip oändlig räckvidd, ifall någon annan med tile är i närheten av din tile, så får du meddelande om det. Men det lär väl aldrig hända
 
boltis skrev:
aaahh, det där med Blåtand hade jag missat. Och avståndet. Då är det inte så intressant kanske..

Står bara att i framtiden så är det i princip oändlig räckvidd, ifall någon annan med tile är i närheten av din tile, så får du meddelande om det. Men det lär väl aldrig hända
Nej, då får de allt se till att det funkar på Android också om det skall bli så utbrett, utanför USA i alla fall.
 
boltis skrev:
aaahh, det där med Blåtand hade jag missat. Och avståndet. Då är det inte så intressant kanske..

Står bara att i framtiden så är det i princip oändlig räckvidd, ifall någon annan med tile är i närheten av din tile, så får du meddelande om det. Men det lär väl aldrig hända
Bara passa på at tyven installerar robotklipparen et sted med mange folk, så funkar den nok.
 
Då har jag fått GPS trackern från Kina. Den verkar rätt OK och första testerna har den klarat. Verkar dock lite känslig för om den har batteriet upp eller ner så placeringen kommer säkert att vara viktig för funktionen.
 
peternicklas
Robert-san01 skrev:
Då har jag fått GPS trackern från Kina. Den verkar rätt OK och första testerna har den klarat. Verkar dock lite känslig för om den har batteriet upp eller ner så placeringen kommer säkert att vara viktig för funktionen.
Jag fick liv i min och den verkar fungera bra. Har ju en USB utgång på min Landroid M, tänkte försöka använda denna för ström.
 
peternicklas skrev:
Jag fick liv i min och den verkar fungera bra. Har ju en USB utgång på min Landroid M, tänkte försöka använda denna för ström.
Fick du det att fungera?
 
peternicklas
Frandas skrev:
Fick du det att fungera?
Har inte haft tid men tänkte på att batteriet täcker nog USB kontakten. Vinterjobb....
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.