3 542 läst · 7 svar
4k läst
7 svar
hur startar jag belysningen i just mitt badkar?
Hej.
jag skrev först under el, men fick bara ett svar där så jag prövar här istället
Jag har köpt ett badkag, ett importkar från kina, som heter A207
Detta kar har belysning & belysningen går endast att starta när karet är vattenfylt.
jag har inte byggt klart mitt badrum ännu, så det dröjer några månader innan jag kan prova karet.
Men jag är mycket nyfiken på hur belysningen ser ut, set ser ut som en soptlite som sitter i karet, men om man tittar noga så är der 6 dioder i soptliten. 2 gröna, 2 röda & 2 vita. Till spotliten går endast 2 kablar
kan jag rent takniskt tända olika dioder trots att jag bara har 2 kablar eller kommer alla att lysa samtidigt?
nån med liknande kar som kan förklara hur man tänder belysningen, hittar ingen knapp med länplig symbol?
------------------------
vad jag förstår så går det rent tekniskt att sända olika dioden med bara 2 kablar, men är den nån med liknande kar som vet hur det är på dessa kar & hur tänder man belysningen?
jag skrev först under el, men fick bara ett svar där så jag prövar här istället
Jag har köpt ett badkag, ett importkar från kina, som heter A207
Detta kar har belysning & belysningen går endast att starta när karet är vattenfylt.
jag har inte byggt klart mitt badrum ännu, så det dröjer några månader innan jag kan prova karet.
Men jag är mycket nyfiken på hur belysningen ser ut, set ser ut som en soptlite som sitter i karet, men om man tittar noga så är der 6 dioder i soptliten. 2 gröna, 2 röda & 2 vita. Till spotliten går endast 2 kablar
kan jag rent takniskt tända olika dioder trots att jag bara har 2 kablar eller kommer alla att lysa samtidigt?
nån med liknande kar som kan förklara hur man tänder belysningen, hittar ingen knapp med länplig symbol?
------------------------
vad jag förstår så går det rent tekniskt att sända olika dioden med bara 2 kablar, men är den nån med liknande kar som vet hur det är på dessa kar & hur tänder man belysningen?
tynnis skrev:
OK
måste jag ha lyse jämt, när jag bubblar?
isåna fall blir det till att bygga om lite.
vet inte om jag vågar starta kompressorn när jag inte har vatten i, vill ju inte förstöra nått
Liknande trådar
-
Klippo Pro V 400 startar ej
Trädgårdsmaskiner -
Tips på Stolpsko som är justerbar i sidled
Altan & Uteplats -
kan inte justera klipphöjd Robomow 304
Robotgräsklippare -
Hur startar jag upp vattenburet elementsystem efter avstängning?
Värme allmänt -
Var sitter injusteringsventilen till radiatorn?
Värme allmänt