Hej! Jag ska byta lås på dörren. Såhär ser låset som sitter där ut nu, hur vet jag vilket jag ska köpa. Går det att se på det här vad det är för lås jag ska fråga efter i affären?
Tack på förhand!
/J
Tack på förhand!
/J
Produkter som diskuteras: "slutbleck"
Slutbleck
Slutbleck är viktiga komponenter i dörrsystem, som fungerar som motpart till dörrlåset och bidrar till att förbättra dörrens säkerhet och stabilitet. De finns i en mängd olika stilar och storlekar för att passa olika typer av dörrar och
Läs mer
Hej! Det är egentligen cylindrarna jag vill byta, delen med nyckel alltså. Trodde först att man bytte hela (har ingen bra koll riktigt) förstår det som att man bara behöver byta cylindern.. går det att se på dessa bilder vad jag ska köpa för cylinder?L LåsÅSånt skrev:
Du har assa 712 låscylindrar men även runda dubbelcylindrar av annat fabrikat passar.
Du har en systemprofil så låscylindrarna bör ingå i ett låssystem så du kanske måste fråga din hyresvärd eller BRF om du får byta ut dom.
Om det ingår i ett låssystem så spara de gamla när du byter då hyresvärden kanske vill ha dom när du flyttar.
Du har en systemprofil så låscylindrarna bör ingå i ett låssystem så du kanske måste fråga din hyresvärd eller BRF om du får byta ut dom.
Om det ingår i ett låssystem så spara de gamla när du byter då hyresvärden kanske vill ha dom när du flyttar.
Produkter som diskuteras i tråden