Hej!
Skulle behöva måla om den anordning som flaggstången ska sitta i och som har rostat rejält men osäker på hur jag ska gå tillväga och vad jag behöver för färg när det rostat. Tacksam för all konstruktiv input : ). Det ska vara fint väder och plus 10 de kommande dagarna så funderar på om det är möjligt att måla nu.
Skulle behöva måla om den anordning som flaggstången ska sitta i och som har rostat rejält men osäker på hur jag ska gå tillväga och vad jag behöver för färg när det rostat. Tacksam för all konstruktiv input : ). Det ska vara fint väder och plus 10 de kommande dagarna så funderar på om det är möjligt att måla nu.
Tack! Var kan man få tag på en roterande stålborste? Har en skruvdragare - ngn insats man kan köpa till den? Hur varmt måste det vara för att man ska kunna måla?RoTe skrev:
Kika på biltema, jula eller närmaste byggvaruhus.J JoBe80 skrev:
Hammarlack bryr sig inte om vilken metall det är men det är i allra högsta grad stål.J JoBe80 skrev:
Produkter som diskuteras: "skyddsglasögon"

Skyddsglasögon
Skyddsglasögon är ett oumbärligt tillbehör för att skydda dina ögon från potentiella skador orsakade av skräp, damm, kemikalier eller intensivt ljus under arbete. Vårt sortiment av skyddsglasögon erbjuder högkvalitativa produkter som
Läs mer
Klicka här för att svara
Produkter som diskuteras i tråden