S Snekke #1 Medlem · 4 inlägg 13 okt 22:13 Snekke Medlem 4 inlägg 13 okt 22:13 #1 Hej! Försöker byta avloppsslang till tvättmaskinen men jag förstår inte hur jag ska lossa denna slangklämma. Något tips? Har försökt hitta videos om denna typ. Vad heter en sån slangklämma? Tack på förhand Inloggade ser högupplösta bilder Logga in Skapa konto Gratis och tar endast 30 sekunder #slangklämma
Hej! Försöker byta avloppsslang till tvättmaskinen men jag förstår inte hur jag ska lossa denna slangklämma. Något tips? Har försökt hitta videos om denna typ. Vad heter en sån slangklämma? Tack på förhand
K Kanin #2 Medlem · 14 inlägg 13 okt 22:17 Kanin Medlem 14 inlägg 13 okt 22:17 #2 Öronklämma/ear clamp heter dem. De deformeras plastiskt när man klämmer ihop dem. Tas bort genom att knipsa eller bända upp
Öronklämma/ear clamp heter dem. De deformeras plastiskt när man klämmer ihop dem. Tas bort genom att knipsa eller bända upp
S Snekke #3 Medlem · 4 inlägg 13 okt 22:19 Snekke Medlem 4 inlägg 13 okt 22:19 #3 K Kanin skrev: Öronklämma/ear clamp heter dem. De deformeras plastiskt när man klämmer ihop dem. Tas bort genom att knipsa eller bända upp [media] Vilket snabbt svar, tack! Rackarns svårt att komma åt örat men kanske jag lyckas ha sönder ena änden. Tusen tack! 😃
K Kanin skrev: Öronklämma/ear clamp heter dem. De deformeras plastiskt när man klämmer ihop dem. Tas bort genom att knipsa eller bända upp [media] Vilket snabbt svar, tack! Rackarns svårt att komma åt örat men kanske jag lyckas ha sönder ena änden. Tusen tack! 😃